Terméktámogatás
GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS
Garanciális ügyintézés indítása, visszaküldés, csere és egyéb termékekkel kapcsolatos ügyintézés.
TIPPEK, VÁLASZOK /
HIBAELHÁRÍTÁS
Gyakran a “meghibásodás” oka egy egyszerű termosztát kezelési hiba vagy egyéb hálózati probléma, mely a fűtési rendszertől független. Próbálja meg kiküszöbölni a hibát egyedül.
ÚTMUTATÓK ÉS
DOKUMENTUMOK
Itt megtalálja valamennyi termékünk és termosztátunk jelenlegi és archív használati útmutatóját, telepítés előtti útmutatókat és villanyszerelőknek szóló dokumentációnkat.
HIBABEJELENTÉS
ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON
Nem talált megoldást a hibaelhárítás menüpontban? Termék meghibásodás vagy a fűtési rendszer vezérlőjének hibája esetén itt léphet kapcsolatba szakembereinkkel.